Specjalista ds. obsługi klienta
BD Art to jeden z największych na świecie producentów ram, ramek do zdjęć i luster. Nasze produkty trafiają do domów na całym świecie - współpracujemy z takimi markami jak IKEA, Castorama czy Leroy Merlin, ale również z tysiącami klientów indywidualnych kupujących online.
Działamy już od 30 lat - stabilnie, z pasją i nieustannym rozwojem. Teraz możesz stać się częścią naszego zespołu jako:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta
lokalizacja: Małkinia Górna (Zakład Produkcyjny)
Zakres zadań:
Obsługa klientów sklepu internetowego (e-mail, telefon, czat)
Pomoc techniczna i doradztwo w zakresie oferowanych produktów
Obsługa zwrotów i reklamacji
Współpraca z innymi działami firmy
Dbanie o aktualność oferty online i dobry wizerunek firmy
Nasze oczekiwania:
Samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
Komunikatywność i pozytywne nastawienie do klientów
Dyspozycyjność
Znajomość platform sprzedażowych (np. Allegro, Amazon) będzie dużym atutem
Chęć rozwoju i otwartość na nowe technologie
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
Rozwój zawodowy i szkolenia
Przyjazną atmosferę i zgrany zespół
Kartę Multisport, ubezpieczenie NW w atrakcyjnej cenie
Zniżki pracownicze na produkty BD Art
Równoważny czas pracy (pn-czw po 8,5h, piątek tylko 6h!)
Płatny program poleceń pracowniczych
Wyślij CV na adres e-mail lub dostarcz osobiście do Zakładu Produkcyjnego BD Art w Małkini Górnej.
Pamiętaj o klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. z siedzibą w Małkini Górnej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
W firmie obowiązuje "Wewnętrzna procedura zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w BD Art Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością". Osoby zainteresowane jej treścią mogą ją uzyskać w siedzibie podmiotu.
Autor: BD ART
Telefon:
E-mail:
Dodano: 31.07.2025, godz. 11:59
Ważne do: 31.07.2025
Wyświetleń: 50
ID: #130708
Edytuj